Ets a » Weblog MadTeam.net » Arxiu de Resenyes
Arxiu de Resenyes

Alpinisme Bicicleta de Muntanya (BTT) Corredors i Escalada en gel Escalada en cresta Escalada en roca Excursionisme

Raquetes de neu Senderisme Via Ferrata

Anar a la pàgina: Mostrant 91 a 94 de 94

Excursionisme | Pirineu - Vall de Nuria
NÚRIA - TOÈS, pel coll de Noucreus i la vall de Carançà
Tipus d'Entrada: RESENYA | 4 Comentaris

Podríem qualificar el present it. com el més espectacular i variat que es pot fer al Pirineu Oriental. En escassos llocs podeu trobar tanta varietat de paisatges: l´herbosa coma de Noucreus al vessant de Núria; el feréstec circ de Carançà, amb els seus bells estanys; l´ampla vall del Ras de

Excursionisme | Pirineu - Alta Cerdanya
Ascenso al CARLIT 2921m. pels estanys del desert del Carlit
Tipus d'Entrada: RESENYA | 2 Comentaris

It. d´ascensió al cim del Carlit, el cim més alt del Pirineu Oriental, situat després del Tractat dels Pirineus de 1659 a la Catalunya Nord o a la Catalunya sota l´administració francesa. Enlairat entre les importants regions lacustres de Lanós i La Bullosa, és una ascensió obligada de tots

Excursionisme | Pirineu - Conflent
PICA DEL CANIGÓ, Desde Merialles per la vall de Cadí
Tipus d'Entrada: RESENYA | 5 Comentaris

Bell it. que assoleix el cim del Canigó, muntanya emblemàtica dels catalans, des del vessant S per la vall de Cadí i la popular xemeneia. És un it. molt recomanable des del punt de vista paisatgístic i excursionista ja que el desnivell important que cal superar -1.000 m- es fa d´una manera sua

Excursionisme | Pirineu - Aigüestortes
Pic de Peguera 2983m. IT. CIRCULAR DEL PARC NACIONAL D´AIGÜESTORTES
Tipus d'Entrada: RESENYA

Prat Pierró - Ref. J. M. Blanc -pic de Peguera - Ref. Mallafrè - Prat Pierró Magnífic it. circular, que us permetrà visitar els indrets més interessants del vessant S del parc nacional d´Aigüestortes i estany de Sant Maurici. Donada la seva duresa extrema, és recomanable realitzar-lo en t