Ets a » Weblog MadTeam.net » Arxiu de Resenyes
Arxiu de Resenyes

Alpinisme Bicicleta de Muntanya (BTT) Corredors i Escalada en gel Escalada en cresta Escalada en roca Excursionisme

Raquetes de neu Senderisme Via Ferrata

Anar a la pàgina: Mostrant 61 a 75 de 94

Alpinisme | Andes - Cordillera Blanca
Especial Cordillera Blanca. Perú.
Tipus d'Entrada: RESENYA

Esta página recoge las impresiones sobre la estancia de Quintin en Huaraz, en Septiembre del 2003. http://www.madteam.net/rutas/cordillera_blanca/

Ascensio Pic de Monturull 2.761m. Serra Airosa - Vall de Claror
Tipus d'Entrada: RESENYA

El pic de Monturull (2.761m) està situat a la frontera catalano-andorrana i domina tota la vall de clarror i al vessant cerdà els magnifics estanys de la Pera. L'acceés des d'Andorra, passant pels refugis de Perafita i Claror, és un interessant, solitari i llarg itinerarir que sempre que es vulg

Escalada en roca | Montserrat - Magdalena Inferior
Via Epitafio 51m IV Magdalena Inferior
Tipus d'Entrada: RESENYA

Via ideal para iniciarse y practicar el montaje de reuniones, con un compromiso bajo, ya que está muy bien equipada con parabolts. Roca muy buena durante toda la escalada. Llargada del recorregut: 51 m.Horari: 45' - 1 h.Compromís: baix.Material: 6 cintes exprés.Primera ascensió: sense dades.Apro

Escalada en roca | Montserrat - Miranda de Can Jorba
Via Sol Solet 130m IV+ Miranda de Can Jorba. MONSERRAT
Tipus d'Entrada: RESENYA | 5 Comentaris

Roca molt bona, tot i que el primer llarg rellisca força. Falta el primer parabolt de la via i el primer del tercer llarg (3 d'agost del 2003)   Llargada del recorregut: 130 m.Horari: 1'30 - 2 h.Compromís: baix.Material: 11 cintes exprés.Primera ascensió: tardor 1992 per Joan Oliva i el Gulle

Escalada en roca | Montserrat - Magdalena Superior
Via SIMON 120 m V+ Magdalena Superior - MONTSERRAT
Tipus d'Entrada: RESENYA | 1 Comentaris

Roca en general força bona, exceptuant l'última tirada, on és possible trobar trams una mica fràgils. Llargada del recorregut: 120 m.Horari: 2 h.Compromís: baix.Material: 10 cintes exprés.Primera ascensió: setembre 1988 per Manolo Muñoz Garcia.Aproximació: des del Monestir de Montserrat p

Senderisme | Montserrat
El Bruc - Miranda dels Ecos - Monistrol, pel coll de Migdia i canal de la Llum
Tipus d'Entrada: RESENYA

It. bastante duro, que permite captar de una sola vez, muchos de los peñascos, agujas, colladoss y canales, que dan forma a la cordillera de Montserrat. La zona que pisaréis, áspera y solitaria, contrasta vivamente con el ambiente ruidoso y ajetreado de los alrededores del Monasterio de Montserra

Corredors i Escalada en gel | Pirineu - Ulldeter
Gra de Fajol Gran: Paret Nord
Tipus d'Entrada: RESENYA | 2 Comentaris

El Gra de Fajol está situado en el valle de Ulldeter, frente al refugio del mismo nombre. A pesar de su discreta altura, tanto el Grande como el Pequeño son una de las montañas más clásicas en invierno debido a la multitud de vías de dificultades muy variadas que los suben, contrastando con la

Excursionisme | Pirineu - Ulldeter
Bastiments-Freser-Pic de l´Infern
Tipus d'Entrada: RESENYA | 2 Comentaris

Esta es una excursión muy interesante, ya que en un solo dia nos permite hacer tres picos que son el Pic de Bastiments de 2881m. , el Pic de Freser de 2835m. y el Pic de l'Infern de 2860m. Dificultad: F Desnivel: 680m

Excursionisme | Prepirineo - Pedraforca
Pedraforca (2497m) per Verdet. Ruta normal des de Gresolet
Tipus d'Entrada: RESENYA | 1 Comentaris

It. d'ascensió a un dels cims més emblemàtics de Catalunya, el Pedraforca. La seva original silueta és ben visible des de la ctra. d'accés a Saldes, i ja us començarà a donar una idea de les seves canals vertiginoses i de la seva descomunal enforcadura, que separa els seus dos pics principals

Pic de Cataperdís. Ruta Normal desde les Basses del Port de Rat
Tipus d'Entrada: RESENYA

La ruta normal d'aquest es un itinerari molt accesible que ens pot permetre fruir d'un dia d'alta muntanya amb la familia. Pels mes exigents, però, també trobem la seva ruta per la Cresta NW o també l'acces desde la bonica vall de l'Angonella. (descrit també a l'apartat de rutes) Accés: D

Senderisme | Montserrat
La Cadireta (El Triangle)
Tipus d'Entrada: RESENYA

Corta y bonita excursión por Montserrat con unas vistas magníficas. 0:00 - Can Masana.- Aparcamos el coche en la explanada de Can Masana y empezamos a andar. Hemos de coger la pista que va a Santa Cecilia. Pasamos una barrera verde y enseguida encontramos que la pista se divide

Senderisme | Pirineu - Ripollés
De Queralbs a Planoles pel GR11
Tipus d'Entrada: RESENYA

Magnífica travessa seguint el GR11 per un tram poc freqüentat, lluny de les aglomeracions del tram següent a Núria. Amb aquesta travessa de mitja muntanya podem gaudir de paisatges típics de baixa, mitja i alta muntanya. Itinerari per a bons caminadors bastant dur degut a la seva durada i al d

Pic de Baiau desde el Comapedrosa
Tipus d'Entrada: RESENYA

Un cop estem al Comapredrosa, l'acces al cim de Baiau es ràpid i fàcil i d'aquesta manera podem afegir un cim més a l'excursió. Aquest itinerari es la continuació de l'Itnerari 'Ascens al Comapedrosa' Des del Cim del Coma Pedrosa el Pic de Baiau es veu tan a prop que es tota una tentació, i

Excursionisme | Pirineu - Pallars - Pica d´Estats
Pic de Baiau des del Pla de Boet
Tipus d'Entrada: RESENYA

Desnivel: 1000m. Dificultad: F Horario: 3:00 - 3:30 h. 0.00 h. Pla de Boet, 1.870 m. Extens pla d'alta muntanya situat en un lloc d'extremada bellesa on el riu Noguera de Vallferrera baixa fent giragonses. Zona idònia per a l'acampada. Al mig del pla hi ha la cabana de Boet apta per a pernoctar-h

Volta a la Coma Pedrosa
Tipus d'Entrada: RESENYA

Si disposem de temps, sobretot si hem dormit al refugi de ComaPedrosa, és molt recomanable fer aquest circuit. Des del cim del Coma Pedrosa, seguim la ruta per arribar al port de Baiau pasant pel mateix pic de Baiau. El tram que ve a continuació és el més delicat del circuit. Amb tendència a la